Toyota Camry XV70 завоювала прихильність автолюбителів завдяки гармонійному поєднанню вишуканого дизайну, надійності та відмінної керованості. Ця модель стала справжнім хітом у своєму сегменті.
Інженери Toyota суттєво модернізували ходову частину Camry XV70. В рамках нової архітектури TNGA, K-платформа трансформувалася в GA-K. Як результат, автомобіль отримав передню підвіску типу McPherson та багатоважільну задню конструкцію.
На відміну від попередньої версії, у Camry XV70 електропідсилювач керма від JTEKT розміщений безпосередньо на рейці, а не на кермовій колонці. Між опорами стійок McPherson з'явилася додаткова розпірка, а жорсткість кузова зросла на 30%.
Хоча Toyota Camry XV70 демонструє достатню прохідність за європейськими стандартами, українські дороги часто далекі від ідеалу. Мала відстань між колесом і краєм бампера підвищує ризик подряпин і навіть пошкодження бампера. Тому власники часто шукають способи збільшити кліренс Toyota Camry XV70.
Встановлення проставок на передню підвіску Toyota Camry XV70
Перший етап полягав у підвищенні передньої підвіски на 30 мм. Для цього завдання були обрані поліуретанові проставки, спеціально розроблені для збільшення кліренсу Toyota Camry XV70.
Проставки для підвищення дорожнього просвіту Toyota Camry XV70 встановлювалися між опорою пружини та кузовом автомобіля. Їх розміщували на тій частині верхньої поверхні опори, яка раніше безпосередньо контактувала з кузовом. Після цього вся конструкція знову кріпилася на своє місце за допомогою подовжених болтів, які входять до комплекту проставок.
Важливо відзначити, що поліуретанові проставки, на відміну від алюмінієвих аналогів, мають пружні властивості. Це дозволяє їм амортизувати ударні навантаження, що проходять через пружини. Такий підхід знижує навантаження на сайлентблоки та сприяє збільшенню терміну служби підвіски в цілому.
Встановлення проставок на задню підвіску Toyota Camry XV70
Монтаж проставок на задню підвіску відбувався після демонтажу пружин з автомобіля. Замість стандартного гумового елемента було встановлено посилену проставку для Toyota Camry XV70. Це дозволило підняти кліренс ще на 30 мм.
Чи варто збільшувати кліренс?
Збільшення дорожнього просвіту Toyota Camry здійснюється не стільки для суттєвого покращення прохідності, скільки для захисту від пошкоджень при русі по нерівних дорогах. Важливо відзначити, що підвищення кліренсу значно покращує поведінку автомобіля на засніжених дорогах. Адже головна проблема взимку – це обмежена площа контакту коліс і велика площа днища, що призводить до глибокого занурення коліс, контакту днища зі снігом чи брудом, зниження тиску в шинах і, як наслідок, погіршення зчеплення з дорожнім покриттям.