Японські автовиробники заслужено отримали репутацію творців надійних та довговічних транспортних засобів. Ця слава продовжує зміцнюватися, оскільки багато японських моделей і сьогодні займають провідні позиції у світових рейтингах надійності.
 

Mitsubishi Lancer IX покоління дебютував у Японії навесні 2000 року під назвою Lancer Cedia, орієнтуючись на азійський ринок. Європейська версія класичного Lancer з'явилася на конвеєрі лише у 2003 році.
 

Варто відзначити, що цей автомобіль вийшов напрочуд простим в експлуатації та надійним. Крім того, Mitsubishi Lancer IX відкриває широкі можливості для тюнінгу та модифікацій.
 

Кліренс Mitsubishi Lancer IX варіюється від 135 до 165 мм залежно від модифікації. Проте, автомобіль характеризується досить жорсткою підвіскою та середньою прохідністю, що погіршується через тенденцію до просідання пружин. Як наслідок, комфорт під час руху знижується, особливо на дорогах з неякісним покриттям.

 

  

 

Збільшення кліренсу Mitsubishi Lancer IX за допомогою поліуретанових проставок

 

Для компенсації просідання задніх пружин після встановлення газобалонного обладнання, власник Mitsubishi Lancer IX вирішив встановити проставки.
 

Для розв'язання цієї задачі були обрані задні проставки висотою 30 мм для збільшення дорожнього просвіту Mitsubishi Lancer IX.
 

Оскільки амортизаційна стійка комплектується пружиною, проставки були розміщені в місці з'єднання амортизаційної стійки з кузовом автомобіля.
 

Цей метод встановлення проставок вважається оптимальним, оскільки не порушує роботу пружини та амортизатора.
 

Таким чином, за короткий термін власник отримав свій автомобіль з відновленим дорожнім просвітом.

   

 

 

Рекомендації щодо встановлення проставок

 

Найчастіше для збільшення дорожнього просвіту автовласники звертаються до спеціалізованих сервісів, хоча за бажання це можна зробити самостійно.
 

При встановленні проставок для збільшення кліренсу необхідно суворо дотримуватися інструкції. В іншому випадку існує ризик не лише неправильного розміщення, але й значного погіршення роботи підвіски та керованості автомобіля.